פייסוש אינסטוש טיקטוק
שני מפגשים דחוסים ומעולים לרכישת ידע ופרקטיקה בפלטפורמות השיווק הרווחות: פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. נרכוש כלים לשיווק בדיגיטל ובשימוש בפיצ'רים חדשים. המפגשים מיועדים ומכוונים ליוצרי תיאטרון ופרפורמנס עצמאים.
מפגש 1: 23.7
חלק א' – פייסבוק + פרקטיקה לשיווק עצמי
סקירת כלי דיגיטל רלוונטיים ליוצרים, בחינת יתרונותיהם ודרכי הפעולה בהם.
סוגי תכנים ברשתות וקייס סטדיז מעניינים מהארץ והעולם לעבודה נכונה של יוצרים ברשתות חברתיות
כתיבה לרשתות חברתיות – בחירת כותרות (הוק), בחירת וויזואל, מציאת רעיונות
העמקה על פייסבוק (אלגוריתם, שימוש בפרופיל, קהילות, דפים, מה עובד ומה פחות)
עקרונות חשובים בשיווק בפייסבוק (תמונה מול סרטון, חשיפה, בחינת תכנים אל מול חשיפה)
פייסבוק insights – כלי המדידה של פייסבוק ואופטימיזציה לפעילות.
קידום ממומן – סקירת סוגי מודעות
הכרת מדדי הביצוע של המודעות (חשיפה, הקלקה, המרה).
קריאייטיב וניסוח למודעות.
ניתוח פעילות המודעה. ואופטימיזציה, ניצול ושינוי בתקציב המודעות.
מפגש 2: 30.7
חלק ב' – טיקטוק ואינסטגרם
סדנת וידאו – טיקטוק\רילס
סקירת אינסטגרם (מאפיינים, סטוריז, רילז)
טיקטוק (סקירה קצרה, בחלק השני יוסבר בהרחבה)
היכרות עם טיקטוק – רקע, סקירה ודוגמאות
העתיד של טיקטוק – (מסקנות והיילייטים מכנס FORYOU של טיקטוק ישראל)
קייס סטדיז ודוגמאות מסרטונים וטרנדים
היכרות עם Capcut + תפעול בסיסי
השתלמות תונחה על ידי ליאת כהן – מנכ"לית ומייסדת חברת הדיגיטל FUNIA
ליאת החלה את דרכה המקצועית בשנת 2009 באחת מחברות הסושיאל הראשונות בישראל. לאחר מכן עבדה עם מספר חברות פרסום. ב-2012 הקימה את חברת FUNIA המתמחה בייעוץ, בניית אסטרטגיה, ניהול רשתות חברתיות, קריאייטיב וניהול מדיה. החברה היא אחת החברות המובילות בישראל בניהול רשתות חברתיות לארגונים חברתיים וציבוריים.