איפה הקהל שלי?
איך להגיע ולהרחיב את מעגל הצופים "הקבוע" שלי?
איפה הקהל שלי?
איך להגיע ולהרחיב את מעגל הצופים "הקבוע" שלי?
איך לשווק את עצמי מעבר לאתר הנחיתה בתיאטרון בו אני מציג ולהגיע לאתרים כמו 'לאן', 'פשבר', 'Run-Art' ושאר ועדי העובדים?איך לבלוט באתרים האלה? בכמה כסף למכור כרטיס? מה זה הקצאות ואיך מטרגטים את קהל היעד שלנו?
בסדנה נדייק מהן השאלות שיש לענות עליהם כדי לשווק נכון ונעזר בכמה דוגמאות קונקרטיות של המשתתפים.
14.8, יום ד' 10:00-12:30
בית הבאר, סלמה 6, יפו.
להרשמה
הסדנה תונחה על-ידי: אופק לוי, מחזאי ובמאי בתיאטרון 'צוותא' ('פסיכו-לוג', 'וכשנמות, הכל יחלוף', 'מה שנשאר לך בברלין'), זוכה פרס נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין כבן הנוער המשפיע ביותר בתיאטרון הישראלי לשנת 2018. בעל ניסיום רב בשיווק הצגות פרינג', בין היתר עבד עם אנסמבל אספמיה בניהולה של דליה שימקו", הצגות הילדים בתיאטרון 'תמונע' ועוד.
ההשתלמויות מתקיימות בקבוצה קטנה וברכישת כרטיס מראש.
הטקסט מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות ואוטומטיות בלבד ופונה לכל המינים.
לפרטים נוספים : [email protected]