שיווק*שיווק*שיווק
פייסבוק ואינסטגרם, כתיבה שיווקית ויחסי ציבור - איך לעזאזל עושים את זה?!
- 01.06.2021
- 10:00-12:00
- בבית הבאר, סלמה 6, ת"א
- 24.05.2021
- 10:00-12:00
- בבית הבאר, סלמה 6, ת"א
- 12.05.2021
- 10:00-12:00
- בבית הבאר, סלמה 6, ת"א
- 03.05.2021
- 09:30-12:30
- בבית הבאר, סלמה 6, ת"א
- 26.04.2021
- 09:30-12:30
- בבית הבאר, סלמה 6, ת"א
האולמות נפתחו ועכשיו אנחנו נדרשים ונדרשות להחזיר את הקהל לתיאטרון – איך לעזאזל עושים את זה?! ת'אמת, אנחנו לא ממש יודעות… זה ידרוש זמן ומאמץ. בכל זאת, כנראה שנכון יהיה להתמקד ולאמן את השריר השיווקי שלנו עכשיו יותר מתמיד.
בואו לקבל כלים משמעותיים, להתאמן בכתיבה, ולייצר אפיקי תקשורת חדשים עם הקהל שלא פגשתן כבר שנה.
יכולות יכולים לבוא להשתלמות אחת / שתיים או לכל השלוש. הנחות לרוכשי השתלמות אחת ומעלה. הנחות מיוחדות לחברי איגודים (בת"י, שח"ם, כוראוגרפים, חברי עשייה) ולסטודנטים.
הנה מה שאנחנו מציעות:
פייסבוק ואינסטגרם: פוניה דיגיטל (שני מפגשים)
26.4
3.5
ימי שני, 9:30-12:30
כתיבה שיווקית: צפריר בשן (שני מפגשים)
25.5
1.6
ימי שלישי, 10:00-12:00
יחסי ציבור: עודד מזרחי ומאיה כהן
24.5
יום שני, בשעה 10:00
מידע מפורט על ההשתלמויות והמנחים – בהמשך!
ההשתלמויות יתקיימו בבית הבאר, סלמה 6, ת"א.
ובמקביל ישודרו בזום במידת הצורך (למעט כ. שיווקית שיתקיים רק באופן פרונטלי).
פייסבוק ואינסטגרם: פוניה דיגיטל (שני מפגשים)
ההשתלמות מתקיימת בזום – ניתן לקבל הקלטה גם בדיעבד.
מפגש 1 – 26.4, שני, 9:30-12:30
• סקירת כלי דיגיטל רלוונטיים ליוצרים, בחינת יתרונותיהם ודרכי הפעולה בהם.
• דגשים ועקרונות לפעילות סושיאל מוצלחת ואפקטיבית.
• ניתוח דוגמאות מעניינות מהתחום מהארץ ומהעולם.
• סקירת חידושים מהעת האחרונה.
• מעבר על כלי עבודה פרקטיים לניהול עצמאי של עמוד פייסבוק ואינסטגרם.
מפגש 2 – 3.5, שני, 9:30-12:30
• יישור קו טכני על כלי עמוד עסקי בפייסבוק ותכונותיו – כל הפונקציות הזמינות למנהל עמוד.
• פייסבוק insights – כלי המדידה של פייסבוק ואופטימיזציה לפעילות.
• קידום ממומן – סקירת סוגי מודעות.
• הכרת מדדי הביצוע של המודעות (חשיפה, הקלקה, המרה).
• הדגמה חיה על מערכת המודעות.
• קריאייטיב וניסוח למודעות.
• ניתוח פעילות המודעה. ואופטימיזציה, ניצול ושינוי בתקציב המודעות.
ליאת כהן מרצה ומייסדת חברת FUNIA – מן החברות המובילות בישראל בניהול רשתות חברתיות לארגונים חברתיים וציבוריים. החברה מתמחה בייעוץ, בניית אסטרטגיה, ניהול רשתות חברתיות, קריאייטיב וניהול מדיה. מרצה במכללת ספיר במסגרת לימודי התואר הראשון בתרבות יצירה והפקה. כמו כן, מרצה ומעבירה סדנאות למגוון ארגונים ופורומים ביניהם, משרד התיירות, עיריית תל אביב, התאחדות המלונות בישראל ועוד.
בעקבות המצב הביטחוני ההשתלמות נדחתה – 25.5+1.6
כתיבה שיווקית: צפריר בשן (שני מפגשים)
25.5+1.6, ימי שלישי 10:00-12:00
*נותרו מקומות אחרונים*
במפגשים תקבלו מנה של דלק סילוני לכישורי הכתיבה שלכם: גם ידע, גם ניסיון, גם התרשמות ממשובים של אנשים אחרים (וגם מתרגלים בעצמכם ומקבלים משוב אם תבחרו).כתיבת תוכן – חוקי יסוד, מהי כתיבה אפקטיבית לאתרי אינטרנט, דפי נחיתה ודגשים לפוסטים קצרים וארוכים בפייסבוק.
צפריר בשן הוא המרצה לכתיבה של עסקים בישראל: קטנים וגדולים, משרדי ממשלה ועוד. צפריר עובד עם מנהלים, עובדים ובעלי עסקים על כתיבה שיווקית, עסקית, מקצועית או שירותית. אלפים לומדים אצלו מדי שנה בסדנאות ארגוניות, קורסים פתוחים ומוסדות אקדמיים. הוא ממש ממש טוב בזה. עוד באתר של צפריר.
יחסי ציבור: עודד מזרחי ומאיה כהן
מפגש ייחודי המשלב בין מומחה ליחסי ציבור לבין עיתונאית תרבות בכירה
24.5, שני, בשעה 10:00
*נותרו מקומות אחרונים*
בעבר, כתבה אחת בידיעות אחרונות, ביקורת טובה/רעה ב"הארץ" או הופעה בודדת בערוץ 1 או שתיים היו מייצרים מיד גלים ו"רעש" סביב הצגה. כיום, הקהל מופגז במסרים מעשרות כלי תקשורת, מקומיים, ארציים, דיגיטליים ומשודרים. לצד זה, יש עומס והצפה תמידית של תכנים אמנותיים.
יש בזה יתרון וחיסרון – בעולם של 3-4 כלי תקשורת מרכזיים, אם לא נכנסת אליהם – לא היו יודעים עלייך. בעולם ה"חדש" יש הרבה יותר תחרות, אבל גם הרבה יותר פלטפורמות, ואותן צריך להכיר ולדעת כיצד לנצל. כאן נכנס לרוב תפקידו של איש היח"צ.
במפגש, נכיר את מפת התקשורת על ההזדמנויות, האתגרים והאינטרסים שבה, ונלמד איך באמצעות מודעות לתחום והכנה מוקדמת, נוכל לתת להצגה שלנו סיכוי טוב יותר לקבל חשיפה תקשורתית חיובית. נכיר לעומק את תפקידו של איש יחסי הציבור ואיך הוא משתלב במערך ההפקתי של הפקות קטנות וגדולות, מתי המועד הנכון לשקול יח"צ מקצועי ואיך לתת לו את הכלים להצליח עם התוכן שלכם.
כמו כן, ליצירת הבנה מעמיקה יותר של מלאכת היח"צ, נציג במפגש את נקודת מבט העיתונאית בכדי להבין מהי מערכת היחסים ובכדי לקבל דגשים נוספים ליצירת מוצר תקשורתי טוב ואפקטיבי בתחום התרבות.
עודד מזרחי הוא בעלים של משרד יח"צ עצמאי המתמחה בתרבות מזה למעלה מעשור. בין הלקוחות והפרויקטים אותם הוא מייצג נמנים תיאטרון "צוותא", בית הספר למשחק "בית צבי", מרכז ענב לתרבות, היכל התרבות פ"ת, מרכז תרבות בית אריאלה וספריות תל אביב-יפו וכן אמנים, פסטיבלים ואירועים רבים.
מאיה כהן היא כתבת התרבות של "ישראל היום" מאז יומו הראשון של העיתון. בעבר, חלק מצוות ההקמה של ערוץ 10, שבו הייתה אחראית על רצועת התרבות בתכנית הבוקר, הגישה פינות תרבות , צילמה וערכה כתבות למהדרות השבת. מסקרת את תחומי התיאטרון, הקולנוע, המחול, האמנות, הספרות והמוזיקה. במקביל לסיקור היומי, כותבת כתבות מגזין במוסף "שישבת" ומגישה וכן עורכת את התכנית "סופ"ש תרבות" ב"כאן תרבות".
ההשתלמויות יתקיימו פרונטלית בהתאם להנחיות התו הסגול.
ההשתלמויות מיועדות ליוצרי תיאטרון ופרפורמנס עצמאים, ויתקיימו בקבוצה קטנה ובהרשמה מראש. ניתן להירשם לכל השתלמות בנפרד.
לשאלות פנו ל: [email protected]