אלמה וייך חושן

אלמה וייך עבדה כעורכת דין מסחרית, עד שהחליטה לשנות כיוון. היא פרסמה ספר פרוזה "כף רגלו של הסוס" בהוצאת זמורה ביתן, ובהמשך עברה לכתיבה ובימוי של מחזות. במקביל מרכזת מגמת תיאטרון בתיכון.
להמשך >>

הצגות רצות

השליח

פדרה אהובתי

בוקר טוב מר היימר

השליח

עוסקת ברצח הסטורי, משנת 1948

כתיבה ובימוי - אלמה וייך חושן
שחקנים-אייל שכטר, ערן בוהם, שרון בורשטיין ודורון צפריר
ייעוץ אמנותי - נאווה צוקרמן
עיצוב תאורה - נדב ברנע
דרמטורגיה - נגה אפרת
מוסיקה - אורי אפרת

ההצגה "השליח" - עוסקת ברצח הסטורי, משנת 1948 - רצח שליח האו"ם הרוזן ברנדוט רצח ברנדוט היה ידוע מראש, הרוצחים ידועים , אך איש לא נענש על הרצח. בהצגה מגיע הרוזן ברנדוט אל תוך הזיותיו של הסטוריון בן זמננו, ודורש ממנו לפתוח בחקירה, ולבדוק מה בעצם הוא יודע על הרצח, ומה הוא יודע בכלל. הצגה על הסיפורים שאנחנו מספרים לעולם, ועל הסיפורים שאנחנו בוחרים לספר לעצמנו.... מן הביקורות - - "הצגה חזקה, מחזה מצוין של אלמה וייך. נוגע בכל. לכו לראות." יגאל סרנה (פייסבוק) "הצגה מטלטלת" – סלונה

פדרה אהובתי

עיבוד מודרני לסיפור המיתולוגי של פדרה.

מאת ובבימוי: אלמה וייך חושן
עיצוב תפאורה ותלבושות: דלית ענבר
מוסיקה: אורי אפרת
שחקנים: צהלה מיכאלי, מתן קסירר, מאי קשת, אייל שכטר

צילום - דוד קפלן

פדרה מאוהבת בבן הצעיר של בעלה, תזאוס המלך.
הקוגרית הראשונה בהסטוריה.
סיפור על אהבה אסורה של אישה בוגרת לגבר צעיר מאד.

פדרה מאוהבת בהיפוליטוס הצעיר, בנו של בעלה, ותשוקתה האדירה מערבלת את חייה ואת חיי הסובבים אותה. ארבעה שחקנים מעלים את ההצגה ומגלים שהגבול בין מציאות לבדיון חמקמק מאד, האהבות והתשוקות של הדמויות מתערבבות באלו של השחקנים. מההצגה הזו, אף אחד לא יצא כמו שהוא נכנס.

הצגה מטה-תיאטרונית, על כוחה הגואל של האמנות.

בוקר טוב מר היימר

על פי ספרו של אמנון שמוש - "בוקר טוב מר אלצ היימר"

בימוי: אלמה וייך חושן
שחקנים: צהלה מיכאלי, אייל שכטר, רפי קלמר
תאורה: אדם רוטבליט

בהפקת קבוצת התיאטרון הירושלמי

זוג מזדקן מתמודד עם מחלה שמרחיקה ביניהם, סיפור על אהבה בלי גבולות של גיל וזמן